Правила внутрішнього трудового розпорядку

                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                         Протокол загальних зборів

                                                                                                         Трудового колективу

                                                                                                         Новопокровського ЗДО

                                                                                           (ясла-садок)

                                                                                                         Новопокровської селищної ради

                                                                                                  від 13.04.2021 № 4

 

Правила

внутрішнього трудового розпорядку  працівників

Комунального закладу

 «Новопокровського закладу дошкільної освіти

(ясла – садок)»  

Новопокровської селищної ради

Чугуївського району Харківської області

 

 

 

1.Загальні  положення

 

1.1. Відповідно до Конституції України громадяни України мають право на працю, тобто на одержання гарантованої роботи з оплатою праці відповідно до її кількості та якості і не нижче встановленого державою мінімального розміру, включаючи право на вибір професії, роду занять і роботи відповідно до покликання, здібностей, професійної підготовки, освіти та з урахуванням суспільних потреб. В навчальному закладі трудова дисципліна грунтується на свідомому виконанні працівниками своїх трудових обов'язків і є необхідною умовою організації ефективної праці і освітнього процесу. Трудова дисципліна забезпечується методами переконання та заохочення до сумлінної праці. До порушників дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного та громадського впливу.

1.2. Метою цих Правил є визначення обов'язків педагогічних та інших працівників закладу освіти, передбачених нормами, які встановлюють внутрішній розпорядок в навчальних закладах.

1.3. Усі питання, пов'язані із застосуванням правил внутрішнього розпорядку, розв'язує керівник закладу освіти в межах наданих йому повноважень, а у випадках, передбачених діючим законодавством і правилами внутрішнього розпорядку, спільно або за погодженням з профспілковим комітетом.

 

2. Порядок  прийняття і звільнення працівників

 

 2.1. Громадяни України вільно обирають види діяльності, не заборонені законодавством, а також професію, місце роботи відповідно до своїх здібностей. Працівники ЗДО (ясла-садок) приймаються на роботу за трудовими договорами, контрактами або на конкурсній основі відповідно до чинного законодавства.

 2.2. При прийнятті на роботу керівник закладу зобов‘язаний зажадати  від особи, що працевлаштовується:

- особисту заяву;

- подання трудової книжки  , оформленої у встановленому порядку;

- пред’явлення  паспорту;

- диплом або іншого документа про освіту чи професійну підготовку;

- військовослужбовці, звільнені із Збройних сил України, Служби безпеки України, Прикордонних військ України, Цивільної оборони України, Управління охорони вищих посадових осіб України, інших військових формувань, створених відповідно до законодавства України, та військовослужбовці, звільнені із Збройних сил колишнього Союзу і Збройних Сил держав учасниць СНД, пред‘являють військовий квиток;

Особи, які влаштовуються на роботу , що вимагає спеціальних знань, зобов‘язані подати відповідні документи про освіту чи професійну підготовку

 ( диплом, атестат , посвідчення), копії яких завіряються керівником ЗДО і залишаються в особовій справі працівника.

 Особи, які приймаються на роботу в ЗДО (ясла-садок) зобов‘язані подати медичний висновок про відсутність протипоказань для роботи в дитячій установі.

При укладанні трудового договору забороняється вимагати від осіб, які поступають на роботу, відомості про їх партійну та національну приналежність, походження та документи, подання яких не передбачено законодавством.

2.3.Посади педагогічних працівників заміщуються відповідно до вимог Закону України про освіту, Положення про порядок наймання та звільнення педагогічних працівників закладів освіти, що є у загальнодержавній власності, затвердженого наказом Міносвіти України від 05.08.1993 р. № 293.

2.4. Працівники ЗДО можуть працювати за сумісництвом відповідного чинного законодавства.

2.5. Прийняття на роботу оформлюється наказом директора закладу, який оголошується працівнику під розпис.

2.6. На осіб, які працювали понад 5 днів, ведуться трудові книжки.

На тих, хто працює за сумісництвом, трудові книжки ведуться за основним місцем роботи. На осіб, які працюють на умовах погодинної оплати, трудова книжка ведеться за умови, якщо ця робота є основною.

Запис у трудову книжку відомостей про роботу за сумісництвом проводиться за бажанням працівника власником або уповноваженим органом за місцем основної роботи.

Ведення трудової книжки  здійснюється згідно з інструкцією Про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мінюсту і Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58.

Трудові книжки працівників зберігаються як документи сурової звітності в ЗДО (ясла-садок).

Відповідність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на директора закладу.

2.7. Приймаючи працівника або переводячи його в установленому порядку на іншу роботу, керівник зобов‘язаний:

 а) роз‘яснити працівнику його права і обов‘язки та істотні умови праці, наявність на робочому місці, де він буде працювати , небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, та можливі наслідки їх впливу на здоров‘я, його права на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до чинного законодавства і колективного договору;

 б) ознайомити працівника з правилами внутрішнього розпорядку та колективним договором;

 в) визначити працівникові робоче місце, забезпечити його необхідними для роботи засобами;

 г) проінструктувати працівника з техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної охорони.

2.8.Припинення трудового договору може мати місце на підставах, передбачених

чинним законодавством , та умовами, передбаченими в контракті.

 2.9. Розірвання трудового договору з ініціативи керівника допускається у випадках, передбачених чинним законодавством та умовами контракту. Звільнення педагогічних працівників у зв‘язку із скороченням обсягу роботи може мати місце тільки в кінці навчального року.

Звільнення педагогічних працівників за результатами атестації, а також у випадках ліквідації закладу освіти, скорочення кількості або штату працівників здійснюється у відповідності  з чинним законодавством.

2.10. Припинення трудового договору оформлюється наказом директора закладу дошкільної освіти.

 2.11. Директор  зобов‘язаний в день звільнення видати працівникові належно оформлену трудову книжку і провести з ним розрахунок у відповідності з чинним законодавством.. Записи про причини звільнення у трудовій книжці повинні проводитись у відповідності з оформленням чинного законодавства із посиленням на відповідний пункт, статтю закону.

        Днем звільнення вважається останній день роботи.

 

3.Основні права та обов‘язки працівників.

 

3.1. Педагогічні працівники мають право на :

  - захист професійної честі, гідності;

  - вільний вибір форм , методів , засобів навчання, виявлення педагогічної ініціативи;

  - індивідуальну діяльність;

  - участь у громадському самоврядуванні;

  - користування подовженою оплачуваною відпусткою;

  - пільгове забезпечення житлом у порядку, встановленому законодавством;

  - підвищення кваліфікації, перепідготовки, вільний вибір змісту, програм, форм навчання, організацій та установ, які здійснюють підвищення кваліфікації і перепідготовку.

3.2. Працівники ЗДО (ясла-садок)  зобов‘язані:

Суворо дотримуватись трудової дисципліни, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку ЗДО, відповідних посадових інструкцій, своєчасно і точно виконувати розпорядження завідувача закладу, не відволікати інших працівників від виконання їх трудових обов`язків.

Забезпечувати умови для засвоєння вихованцями навчальних програм на рівні обов'язкових державних вимог, сприяти розвиткові здібностей дітей. Дотримуватися педагогічної етики, норм поведінки в колективі, забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь яких дій, які шкодять її здоров`ю, а також від фізичного та психологічного насильства.

Берегти обладнання, інвентар, матеріали, навчальні посібники тощо, виховувати дітей дошкільного віку бережливого ставлення до майна ЗДО.

Проходити у встановлені строки медичний огляд, дотримуватись санітарних норм і правил, гігієни праці.

 Нести відповідальність за життя, фізичне і психічне здоров'я дитини, забезпечувати охорону життя і здоров'я дітей, дотримувати санітарні правила, відповідати за виховання і навчання дітей. виконувати вимоги мед. персоналу пов'язані з охороною і зміцненням здоров'я дітей, проводити заходи з гартування, чітко стежити за виконанням інструкцій про охорону життя і здоров'я дітей в приміщеннях дошкільної установи і на дитячому майданчику.

Виконувати договір з батьками, співпрацювати з сім'єю дитини з питань виховання і навчання, проводити батьківські збори, консультації, засідання батьківського комітету, поважати батьків, бачити в них партнерів.

Стежити за відвідуванням дітей своєї групи, своєчасно повідомляти про відсутніх дітей старшу медсестру, директора.

Неухильно виконувати режим дня, наперед ретельно готуватися до занять, розробляти методичні матеріали, наочні посібники дидактичні ігри, в роботі з дітьми використовувати новітні технології.

Брати участь в роботі педагогічних рад ЗДО, вивчати педагогічну літературу, знайомитися з досвідом роботи інших вихователів.

Вести роботу в методичному кабінеті, готувати виставки, каталоги, підбирати методичний матеріал для практичної роботи з дітьми, оформляти наочну педагогічну агітацію, стенди.

Спільно з музичним керівником готувати для дітей розваги, свята, брати участь в святковому оформленні дитячого садка.

Працювати в тісному контакті з іншим педагогом і помічником вихователя в своїй групі.

Дотримуватись правил ведення документації.

Допускати на свої заняття адміністрацію і представників громадськості за попередньою домовленістю.

 Медичний персонал повинен здійснювати лікувально-профілактичні заходи, в тому числі проведення обов"язких медичних оглядів, контроль за станом здоров»я, фізичним розвитком дитини, організацією фізичного виховання, загартуванням, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил, режимом та якістю харчування. Працівники, що обіймають посади непов`язані з педагогічною діяльністю зобов`язані:

Працювати сумлінно, дотримуватись режиму роботи ЗДО, виконувати вимоги Статуту закладу і положення колективного договору, дотримуватись дисципліни праці.

Виконувати вимоги з охорони праці та безпеки життєдіяльності, дотримуватись правил техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежної безпеки, передбачених відповідними діючими інструктивно – нормативними та інструктивно – методичними документами.

Здійснювати свої роботу на підставі чинного законодавства, внутрішніх локальних документів ЗДО, керуючись посадовою або робочою інструкцією, що визначають коло спеціальних обов`язків (робіт) для кожного працівника, затвердженого в установленому порядку, з якими ознайомлено кожного працівника під розпис.

 Про всі випадки травматизму негайно повідомляти директора закладом. Вживати заходів по негайному усуненню причин і умов, що перешкоджають чи ускладнюють нормальне виконання роботи за фахом чи в цілому закладу (виникнення пожежі, аварії, повені, злочинне проникнення посторонніх осіб на територію або в приміщення закладу тощо), і негайно повідомляти керівника про те, що сталося.

Проходити в установлені терміни медичний огляд.

Раціонально використовувати енергоносії та інші матеріальні ресурси закладу освіти.

 

4.Основні обов‘язки директора ЗДО (ясла-садок) .

 

Директор ЗДО (ясла-садок)  зобов’язана:

4.1. Забезпечити дотримання вимог статуту ЗДО і правил внутрішнього трудового розпорядку.

4.2. Забезпечити необхідні організаційні та економічні умови для проведення освітнього процесу на рівні державних стандартів якості освіти, для ефективної роботи педагогічних та інших працівників закладу відповідно до їхньої спеціальності чи кваліфікації.

4.3. Визначити педагогічним працівникам робочі місця, своєчасно доводити до відома розклад занять, забезпечувати їх необхідними засобами роботи. Уважно ставитися до потреб і запитів працівників.

4.4. Удосконалювати освітній процес, впроваджувати в практику кращий досвід роботи, пропозиції педагогічних та інших працівників, спрямовані на поліпшення роботи закладу дошкільної освіти.

4.5. Організовувати підготовку необхідної кількості педагогічних кадрів, їх атестацію, правове і професійне навчання як у своєму навчальному закладі, так і відповідно до угод в інших навчальних закладах.

4.6. Укладати і розривати трудові договори з педагогічними працівниками відповідно до чинного законодавства, Законів України "Про освіту" та «Про дошкільну освіту».

4.7. Щорічно у червні – серпні персонально звітувати на загальних зборах педагогічного колективу, батьківського комітету та громадськості.

4.8. Видавати заробітну плату працівникам у встановлені строки. Надавати відпустки всім працівникам закладу освіти відповідно до графіка відпусток.

4.9. Забезпечити умови техніки безпеки, виробничої санітарії, належне технічне обладнання всіх робочих місць, створювати здорові та безпечні умови праці, необхідні для виконання працівниками трудових обов'язків.

4.10. Дотримуватись чинного законодавства, активно використовувати засоби щодо вдосконалення управління, зміцнення трудової дисципліни.

4.11. Здійснювати контроль за якістю освітнього процесу, виконанням освітніх програм. організувати харчування і медичного обслуговування дітей дошкільного віку.

4.12. Спільно з профкомом закладу своєчасно розглядати пропозиції працівників, направлені на поліпшення роботи ЗДО, підтримувати і заохочувати кращих працівників.

4.13. Забезпечувати належне утримання приміщення, опалення, освітлення, вентиляції, обладнання, створювати належні умови для зберігання верхнього одягу працівників закладу освіти, вихованців.

4.14.Укладати колективний договір.
 

5. Режим роботи закладу. Робочий  час і його використання.

5.1.Тривалість робочого тижня встановлюється:

- для педагогічних працівників згідно тарифікації;

- інших працівників – 40 годин на тиждень.

       Початок роботи ЗДО (ясла-садок)  7.00 , закінчення – 17.30.

Прийом дітей в групах  починається о 7.00, закриваються вони о 17.30.

5.2.Для працівників ЗДО (ясла-садок)  встановлюється п‘ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями (субота,неділя). При п’ятиденному робочому тижні тривалість щоденної роботи (зміни), час початку і закінчення роботи і обідньої перерви визначається цими правилами внутрішнього розпорядку або графіком змінності , які затверджує директор ЗДО за погодженням з профспілковим комітетом закладу з додержанням тривалості робочого тижня, а саме :

Посада

Початок роботи

Кінець роботи

Обідня перерва

Директор

8.00

17.00

12.00 – 13.00

Вихователь - методист

7.30

15.12

12.30 -13.00

Асистент вихователя

8.00.

15.42

12.30 – 13.00

Вихователь

7.00-17.30   -          відповідно графіку

Музичний керівник

7.30

17.00

12.00-12.30

вихідний - четвер

Практичний психолог

8.00

17.00

12.00 – 13.00

Помічник  вихователя

8.00

17.00

12.00 – 13.00

Cтарша  медична сестра

7.30

15.42

 

13.00 – 13.30

Завідувач господарства

 

8.00

17.00

12.00 – 13.00

Кастелянша

 

8.00

17.00

12.00 -13.00

Машиніст із прання та ремонту спецодягу (білизни)

 

8.00

17.00

12.00 – 13.00

Робітник  по обслуговуванню будівлі та споруди, прибиральниця

8.00

17.00

12.00 – 13.00

Кухар, підсобний робітник кухні

7.00 – 16.00 ( відповідно графіку)

8.00 – 17.00

12.00- 13.00

13.00-14.00

Двірник

8.00

17.00

12.00-13.00

Сторожи

За графіком  погодженим з профспілковим комітетом

Оператори

За графіком  погодженим з профспілковим комітетом

           

 

 -  у  директора ЗДО -  8 годин на день, відпустка 42 календарних днів;

 - у вихователя – методиста робочий час – 7.12 годин на день, відпустка 42 календарних днів;

 - у вихователів робочий час – 6 годин на день,  відпустка 56 календарних днів;

 -у  помічників вихователів  робочий час – 8 годин на день , відпустка 28 календарних днів;

 - у музичного керівника робочий час 9 год на день (1,5 ставки), вихідний день –четвер, відпустка 42 календарних днів;

- у практичного психолога робочий час 8 год на день, відпустка 42 календарних днів;

- у старшої медичної сестри робочий час – 7,7 годин на день, відпустка 24 календарних дні та 7 днів за колективним договором;

 - у завідувача господарства  час роботи  8 годин на день ,  відпустка 24 календарних дні;

 - кастелянші час роботи 8 години на день, відпустка 24 календарних днів;

- у  машиніста із прання та ремонту спецодягу (білизни) робочий час 8 годин на день, відпустка 24 календарних днів;

 - у робітника по обслуговуванню будівлі та споруди робочий час 8 годин на день,  відпустка 24 календарних днів;

 - у двірника робочий час 8 год на день, відпустка 24 календарних днів;

 - у кухаря, підсобного робітника кухні робочий час 8 годин на день,

відпустка 24 календарних дні та 4 дні згідно атестації робочого місця;

- у сторожів час роботи відповідає графіку  погодженим з профспілковим комітетом, відпустка 24 календарні дні.

- у операторів час роботи відповідає графіку погодженим з профспілковим комітетом (сезонно).

За погодженням з профспілковим комітетом деяким окремим групам працівників може встановлюватись інший час початку і закінчення роботи.

Графік роботи складається своєчасно, не менш ніж на місяць, оголошується кожному працівникові під особистий підпис і вивішується в інформаційний куточок. В графіку роботи в обов‘язковому порядку кожному працівникові повинні бути зазначені години його роботи, час перерви для відпочинку та їжі.

 В межах робочого дня педагогічні працівники ЗДО (ясла-садок) повинні вести всі види методичної та науково–дослідницької роботи      відповідно до посади і навчального плану.

5.3. При відсутності педагога або іншого працівника дошкільного закладу директор зобов‘язана терміново вжити заходів щодо його заміни іншим педагогом або працівником.

Працівникам дошкільного закладу забороняється залишати своє робоче місце до приходу зміни. В разі неявки зміни працівник повинен заявити про це адміністрації, яка вживає заходи для його заміни.

У разі, коли працівник не може з‘явитися на роботу з поважної причини, він зобов‘язаний повідомити про це адміністрацію з наступним поданням виправдовуючи документів.

Заміна графіка роботи і тимчасова заміна одного співробітника іншим без дозволу директора не допускається.

5.4. Надурочна робота та робота у вихідні та святкові дні не допускається. Залучення окремих працівників  до роботи в установлені для них вихідні дні допускається у виняткових випадках, передбачених законодавством, за письмовим наказом (розпорядженням) директора  ЗДО з дозволу профспілкового комітету. Робота у вихідний день може компенсуватися, за погодженням сторін, наданням іншого дня відпочинку або у грошовій формі у відповідному (подвійному) розмірі.

У разі призупинення роботи ЗДО, спричинене відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами (карантин, капітальний ремонт, пожежа, повінь, громадянські дії у вигляді загальної суспільної непокори тощо) працівникам час простою оплачується з розрахунку встановленого положенням колективного договору, але не нижче від двох третин тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу).

У разі простою працівники можуть бути переведені за їх згодою з урахуванням спеціальності і кваліфікації на іншу роботу в тій же установі на весь час простою або в іншу установу, але в тій самій місцевості, на строк до одного місяця.

Питання необхідності присутності або відсутності на роботі працівників у разі простою вирішується в конкретному випадку адміністрацією ЗДО за погодженням з профкомом.

5.5. Директор залучає педагогічних працівників до чергування в закладі. Графік чергування і його тривалість затверджує директор  за погодженням з профспілковим комітетом.

Забороняється залучати до чергування у вихідні дні і святкові дні вагітних жінок і матерів, які мають дітей  до 3 років. Жінки, які мають дітей – інвалідів або дітей віком від 3 до 14 років, не можуть залучатись до чергування у вихідні і святкові дні без їх згоди.

5.6.Робота органів самоврядування ЗДО (ясла-садок)  регламентується Положенням про дошкільні заклади, затвердженими Кабінетом Міністрів України та  Статутом.

5.7.Графік надання щорічних відпусток погоджується з профспілковим комітетом і складається на кожний календарний рік до 5 січня.

Надання відпустки директору ЗДО оформляється наказом по відділу освіти, а іншим працівникам – наказом директором  закладу дошкільної освіти. Поділ відпустки на частини допускається на прохання працівника за умови, що  основна її частина була не менше  24 календарні днів для педагогічних працівників. Перенести відпустки на інший строк допускається в порядку , встановленому чинним законодавством.

Забороняється ненадання щорічної відпустки протягом 2 років поспіль, а також 

ненадання її протягом робочого року працівникам, молодше 18 років та працівникам, які мають право на додаткову відпустку у зв‘язку  зі шкідливими умовами праці. Щорічні відпустки працівникам віком до 18 років повної тривалості у перший рік надається за їх заявою до настання 6 місячного терміну безперервної роботи в даному закладі у зручний для них час.

5.8. Педагогічним працівникам забороняється:

а ) змінювати на свій розсуд розклад занять і графіки роботи;

б ) продовжувати або скорочувати тривалість занять і перерв між ними;

в) передоручати виконання трудових обов‘язків іншим особам.

5.9. Забороняється в робочий час:

а) відволікати педагогічних працівників від їх безпосередніх обов‘язків для участі в різних господарських роботах, заходах, не пов‘язаних з навчальним процесом;

б) відволікати працівників закладу від виконання професійних обов‘язків на роботу і здійснення заходів, не пов‘язаних з процесом навчання, за винятком випадків передбачених чинним законодавством.

- палити на території дитячого закладу.

        - знаходитися в приміщенні у верхньому одязі і головних уборах;

       гучно  розмовляти і шуміти в  коридорі;    

 

      6. Заохочення за успіхи в роботі

       6.1.За успіхи в роботі, передбачені в за­тверджених трудовими колективами    правилах внутрішнього трудового розпорядку (ст. 143 КЗпП України). Заохочення бувають:

— моральні (оголошення подяки, нагородження почесною грамотою тощо);

— матеріальні (видача премій, нагородження коштовним подарунком);

— надання переваг і пільг (пільгової — за неповну оплату або безплатно — путівки в бу­динок відпочинку, санаторій та ін. (ст. 145 КЗпП України);

— заохочення за особливі трудові заслуги (ст. 146 КЗпП України). Успішне і сумлінне виконання трудових обов'язків працівником враховується при реалізації його кар'єри.

6.2.За особливі трудові заслуги працівників представляють у вищі органи для заохочення, нагородження орденами, меда­лями, почесними грамотами, нагрудними знаками і для при­своєння почесних звань та звання кращого працівника за цією професією.

6.3.Заохочення оголошуються наказом  директора ЗДО. Відо­мості про заохочення заносяться до трудової книжки праців­ника (за винятком премій, передбачених системою оплати праці, або коли виплата їх має регулярний характер).

 

7. Стягнення за порушення трудової дисципліни

Стягнення за порушення трудової дисципліни:

7.1. Порушення трудової дисципліни, тобто свідомого невиконання або неналежного виконання працівником покладених на нього трудових обов'язків, спричиняє за собою застосування заходів дисциплінарного або суспільного впливу, а також застосування інших заходів, передбачених чинним законодавством.

7.2. За порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано один з таких заходів стягнення:

- догана;

- звільнення.

7.3.Звільнення, як дисциплінарне стягнення може бути застосоване за не виконання обов’язків, покладених на працівника трудовим договором або правилами внутрішнього трудового розпорядку, незалежно від того, чи до нього раніше вживалися заходи дисциплінарного характеру, в т.ч. за відсутність на роботі більше ніж три години протягом робочого дня без поважних причин, а також за появу на роботі в нетверезому стані. Так само прогулом вважається неявка на роботу без поважної причини протягом усього робочого дня. Вважаються прогульниками працівники, які були відсутні на роботі понад три години протягом дня без поважних причин, - і до них вживаються такі ж заходи, як і за прогул.

7.4. Дисциплінарні стягнення застосовуються органом, якому дано право прийняття на роботу (обрання, затвердження, призначення на посаду) даного працівника. До застосування дисциплінарного стягнення керівник повинен зажадати від порушника трудової дисципліни письмові пояснення. У випадку відмови працівника дати письмові пояснення складається відповідний акт. Дисциплінарні стягнення застосовуються керівником безпосередньо після виявлення провини, але не пізніше одного місяця від дня її виявлення, не рахуючи часу хвороби працівника або перебування його у відпустці. Дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку.

7.5. За кожне порушення трудової дисципліни накладається тільки одне дисциплінарне стягнення.

6.6. Дисциплінарне стягнення оголошується в наказі (розпорядженні) і повідомляється працівникові під розписку.

7.7. Якщо протягом року з дня накладення дисциплінарного стягнення працівника не буде піддано новому дисциплінарному стягненню, то він вважається таким, що не мав дисциплінарного стягнення.

7.8. Якщо працівник не допустив нового порушення дисципліни і до того ж проявив себе як сумлінний працівник, то стягнення може бути знято до закінчення одного року. Протягом строку дії дисциплінарного стягнення заходи заохочення, визначенні цими Правилами, до працівника не застосовуються.

7.9. Керівник має право замість накладання дисциплінарного стягнення передати питання про порушення трудової дисципліни на розгляд трудового колективу. Трудовий колектив застосовує до членів колективу за порушення трудової дисципліни заходу громадського впливу (зауваження, суспільну догану).

7.10. Педагогічні працівники дошкільного закладу , в обов'язки яких входить виконання виховних функцій по відношенню до дітей, можуть бути звільнені за здійснення аморальної провини, несумісної з продовженням даної роботи. До аморальної провини можуть бути віднесений рукоприкладство по відношенню до дітей, порушення громадського порядку, у тому числі і не по місцю роботи, інші порушення норм моралі, які не відповідають соціальному статусу педагога. Педагоги дитячого закладу можуть бути звільнені і в разі застосування методів виховання, пов'язаних з фізичним і (або) психічним насильством над особистістю вихованців(ст.56 Закону України "Про освіту"). Вказані звільнення не відносяться до заходів дисциплінарного стягнення.

7.11. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, Правила внутрішнього трудового розпорядку дошкільного навчального закладу, не виконують посадових обов`язків, умови колективного договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства України за попередньою згодою з первинною профспілковою організацією.

7.12. Дисциплінарні стягнення до керівника та заступника дошкільного навчального закладу застосовуються відповідним відділом (управлінням) освіти, який має право їх призначати і звільняти з роботи.

7.13. Педагогічні працівники та інші працівники притягуються до дисциплінарної відповідальності безпосередньо керівником закладу.

 

Ознайомлені :

№ з/п

Прізвище, ініціали

Назва посади

Підпис

1

Маслова С.В.

директор

 

2

Борець Т.В.

вихователь-методист

 

3

Степанова О.І.

музичний керівник

 

4

Головач М.Ю.

вихователь

 

5

Древаль О.М.

вихователь

 

6

Максименко Л.А.

вихователь

 

7

Пузікова Н.М.

вихователь

 

8

Шитєєва Л.І.

вихователь

 

9

Смик Л.І.

вихователь

 

10

Серікова Л.О.

вихователь

 

11

Торохтій З.В.

вихователь

 

12

Апанасенко М.О.

вихователь

 

13

Проскурніна І.В.

вихователь

 

14

Сєрікова Г.В.

пом. вихователя

 

15

Романцова О.В.

пом. вихователя

 

16

Мішньова О.О.

завгосп

 

17

Маслова Т.В.

пом. вихователя

 

18

Демішенко Є.Ю.

пом. вихователя

 

19

Проскурніна Г.О.

практичний психолог

 

20

Соніна В.П.

кухар

 

21

Третьякова О.О.

кухар

 

22

Карасьова О.В.

старша медична сестра

 

23

Левинсон Т.М.

пом. вихователя

 

24

Кротова Л.О.

підсобний роб. харчоблоку

 

25

Циганок О.В.

двірник

 

26

Шенкевич І.В.

кастелянша

 

27

Григор`єва Н.Г.

машиніст по пранню

 

28

Сазонов Г.П.

робітник по обсл. приміщення

 

29

Карасьов А.Л.

сторож

 

30

Іщенко О.Я.

сторож

 

31

Кротова Л.О.

машиніст по пранню

 

32

Ткаченко А.Ю.

пом. вихователя

 

33

Мішньова М.І.

пом. вихователя

 

34

Балаболка Ю.

оператор

 

35

Літвінов С.І.

оператор

 

36

Должикова Н.Ф.

асистент вихователя

 

37

Романцова М.І.

асистент вихователя

 

38

Серікова З.В.

підсобний роб. харчоблоку

 

 

 

Каталог детсадов Украины

Детский сад

Новопокровка