Група
День тижня |
Ранній вік |
Передшкільний вік |
|||||
І молодша група №1 (3 рік життя) |
ІІ молодша група №2 (4 рік життя) |
ІІ молодша група№3 (4 рік життя) |
Середня група №4 (5 рік життя) |
Старша група№5 «Бджілка» (6 рік життя) |
Старша група№6 (6 рік життя) |
||
понеділок |
9.00 - 9.10 1. Ознайомлення із соціумом.
9.25 – 9.35 2.Художньо-продуктивна діяльність: музична діяльність.
|
9.00 - 9.15
(соціально-моральний розвиток – формування основ моральних якостей)
9.25 - 9.40
ІІ пол. дня 15.40. – 15.55. 3. Здоров`я та фізичний розвиток
|
9.00 - 9.15
(соціально-моральний розвиток – формування основ моральних якостей)
9.25 - 9.40
ІІ пол. дня 16.00. – 16.15. 3. Здоров`я та фізичний розвиток |
9.00 - 9.20
9.30 - 9.50 2. Ознайомлення з соціумом (народознавство)
II п.д. 15.40. – 16.00. Художньо-продуктивна діяльність:художня література.
|
9.00 – 9.25 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування.
9.35 – 10.00 2. Здоров’я та фізичний розвиток.
10.10 – 10.35 3. Ознайомлення з соціумом. / основи правової культури/
|
9.00 – 9.25 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування.
9.35 – 10.00 2. Ознайомлення з соціумом. / основи правової культури/
10.10 – 10.35 3. Здоров’я та фізичний розвиток.
|
|
вівторок |
9.00 - 9.10 1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
9.20 – 9.30
2 Художньо-продуктивна діяльність: конструювання
ІІ пол.дня 15.50. – 16.00.
Здоров`я та фізичний розвиток |
9.00 - 9.15
1.Художньо-продуктивна діяльність: музична діяльність
9.25 - 9.40
ІІ пол.дня 15.45 – 16.00
Художньо-продуктивна діяльність: конструювання
|
9.00 - 9.15
9.25 - 9.40 2.Художньо-продуктивна діяльність: музична діяльність
ІІ пол.дня 15.45 – 16.00
Художньо-продуктивна діяльність: конструювання
|
9.00 - 9.20
9.45 – 10.05 2. Художньо-продуктивна діяльність: музична діяльність.
ІІ пол.дня 15.40. – 16.00
Художньо-продуктивна діяльність: конструювання
|
9.00 – 9.25
1. Логіко - математичний розвиток.
9.35 – 10.00
2. Ознайомлення з природним довкіллям.
10.10 – 10.30 3. Художньо-продуктивна діяльність: музична діяльність.
ІІ пол. дня 15.50 – 16.15.
Художньо-продуктивна діяльність:
|
9.00 – 9.25
1. Логіко - математичний розвиток.
9.35 – 10.00
2. Ознайомлення з природним довкіллям.
10.35 – 11.00 3. Художньо-продуктивна діяльність: музична діяльність.
ІІ пол. дня 15.50 – 16.15.
Художньо-продуктивна діяльність: |
|
середа |
9.00 - 9.10 1. Ознайомлення з природним довкіллям.
9.20-9.30
2.Сенсорний розвиток.
ІІ пол..дня
15.45.-15.55.
|
9.00 - 9.15
9.25 - 9.40
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
ІІ пол..дня
|
9.00 - 9.15
9.25 - 9.40
ІІ пол..дня |
9.00 - 9.20
9.30 - 9.50
2. Ознайомлення із соціумом.
10.00 – 10.20 3. Художньо-продуктивна діяльність: малювання.
ІІ пол. дня 15.55-16.15 Здоров’я та фізичний розвиток.
|
9.00 – 9.25 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. (навчання елементам грамоти)
9.45 – 10.05 2. Здоров’я та фізичний розвиток.
10.15 – 10.40 3. Ознайомлення з соціумом. /народознавство/
ІІ пол. дня 15.40 – 16.05 Художньо-продуктивна діяльність: малювання |
9.00 – 9.25 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування. (навчання елементам грамоти)
9.35 – 10.00 2. Ознайомлення з соціумом. /народознавство/
10.10 – 10.35 3. Здоров’я та фізичний розвиток.
ІІ пол. дня 15.40 – 16.05 Художньо-продуктивна діяльність: малювання |
|
четвер |
9.00 - 9.10
9.55 - 10.05 |
9.00 - 9.15 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
9.25 – 9.40
ІІ пол..дня
|
9.00 - 9.15 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
9.25 – 9.40
ІІ пол..дня
|
9.00 - 9.20
9.30 – 9.50
10.00 - 10.20 3. Ознайомлення з природним довкіллям.
ІІ пол..дня 15.50 – 16.10 Самостійна художня діяльність/трудова діяльність
|
9.00– 9.25 1. Здоров’я та фізичний розвиток
9.35-10.00 2. Логіко-математичний розвиток
10.10 – 10.35 3. Ознайомлення з природнім довкіллям.
ІІ пол. дня 15.45 – 16.10 4. Художньо-продуктивна діяльність: (аплікація/ліплення) Конструювання
|
9.00– 9.25 1. Логіко-математичний розвиток
9.35-10.00 2. Ознайомлення з природнім довкіллям.
10.10 – 10.35 3. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ пол. дня 15.45 – 16.10 4. Художньо-продуктивна діяльність: (аплікація/ліплення) Конструювання
|
|
п’ятниця |
9.00 - 9.10
9.20-9.30 2. Сенсорний розвиток: конструювання
|
9.00 - 9.15
9.25. - 9.40. 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування: художня література
ІІ пол. дня Безпека життєдіяльності дітей
|
9.00 - 9.15
9.25. - 9.40.
Художньо-продуктивна діяльність:
ІІ пол. дня Безпека життєдіяльності дітей
|
9.00 - 9.20 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
9.45 – 10.05
2. Художньо-продуктивна діяльність:
ІІ пол. дня 15.40 – 16.00 Безпека життєдіяльності дітей |
9.00 – 9.25 1. Ознайомлення з соціумом
/ соціально-моральний розвиток формування основ моральних якостей/ 9.35 – 10.00. 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
10.10 – 10.35.
1. Художньо-продуктивна діяльність: ІІ пол. дня 15.45 – 16.10 Безпека життєдіяльності дітей
|
9.00 – 9.25 1. Ознайомлення з соціумом
/ соціально-моральний розвиток формування основ моральних якостей/ 9.35 – 10.00. 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
10.40 – 11.05.
1. Художньо-продуктивна діяльність: ІІ пол. дня 15.45 – 16.10 Безпека життєдіяльності дітей
|
|